יום שבת, 20 ביולי 2013

גם לכם מדגדג לשדרג את מראה הבית לקראת החגים הקרבים? סדרות קנבסים לבנים, למראה מתוחכם ומיוחד.

היי,
אחרי הפסקה ארוכה מאוד, של חופשת מחלה כפויה שלקחתי לעצמי...
אני חוזרת עם פוסט חדש. עדיין כפול , גם בתפוז וגם בבלוגר.
(לא לזמן רב- אנא מנויים בתפוז- כנסו לבלוגר והירשמו שם,)
לקראת החגים אני עובדת במרץ על חידוש מלאי המתנות בסטודיו שלי "איגרת שאומרת".
היות ודבוקת (רביעיה) הקנבסים הלבנה שכה אהבתי, נמסרה במתנה לאחייניתי יעל








































החלטתי לחדש וליצור רביעיה חדשה של סידרת קנבסים לבנים.
הפעם עבדתי יותר עם מסיכה ומשחת עיצוב, מאשר עם חותמות,
ואכן התקבלה תוצאה שונה וייחודית, אך גם אותה אני מאוד אוהבת.































והנה תקריבים לכל קנבס.
הגודל 10X10 ס"מ.












הגודל 10X10 ס"מ























הגודל 10X20 ס"מ 





















הגודל 10X20 ס"מ 



















ואחריה מייד נוצרה  שלישייה זאת:

















והנה תקריבים לכל קנבס:
הגודל 10X20 ס"מ


























הגודל 20X20 ס"מ



















הגודל 20X20 ס"מ



























אז זה מה שקורה לי, אחרי חופשת מחלה ממושכת, אוהבת את הטכניקות ואת התוצרים של סדרות הקנבסים הלבנים.
האם גם לכם מדגדג לשדרג את ביתכם לקראת החגים הקרבים?
אשמח לקרוא את תגובותיכם.
להתראות בפוסט הבא.
נעמה


2 תגובות:

  1. הקנווסים האלה ממש יפים! נגיעות היוטה משגעות

    השבמחק
  2. יצא מעולה! אוהבת את העבודה עם מסכה - מוסיף המון

    השבמחק

תגובות