יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

ראש השנה, הוא סימן להתחלה של שנה חדשה, טובה ומתוקה

היי,
באוויר יש ריח של התחלה חדשה, עננים קלים מקשטים את השמיים,
ורוחות סתיו מפזרות את עלי השלכת של עצי הבוהיניה וכליל החורש, שניצבים בחצר ביתינו.

לרגל החג, SCRAPPY HANDS
בחר באתגר חדש הקשור, איך לא?
בהתחלות.




ואני נהינתי להשתעשע במכשיר הקאטלבג האהוב שלי
ויצרתי מתבנית החיתוך של הצנצנת את האיגרת הבאה:








































האמת, שגם הרקע של הכרטיס עשוי בעזרת תבניות הבלטה של הקאטלבג בדיגום של חלת דבש.
בשני גדלים שונים.



את הדף הפנימי,  החתמתי בשולי האיגרת בעזרת ויצרתי כתמי דבש זהובים
ועליהם החתמתי דבורים.
כמיטב המסורת שיצרתי לי, המוטיב על כריכת האיגרת, יופיע תמיד גם בדף הפנימי של הברכה עצמה,
בכל פעם בסגנון אחר: ניקוב, הבלטה או החתמה.







































ולסיום קולאז' אחד.




ואיזו התחלה אתם בחרתן ליצור?

להתראות בשבוע הבא עם פרשנות שניה של התחלות

נעמה
איגרת שאומרת

8 תגובות:

  1. כרטיס מיוחד ויפייפה

    מאחלת לך שנה מלאת אושר ושמחה

    השבמחק
  2. יופי של פרשנות!
    כרטיס מקסים לשנה החדשה!!!
    שתהיה לך שנה טובה,בריאות, נחת, יצירתיות והרבה שמחה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ציקוש תודה רבה,
      אני מאחלת לך ולמשפחתך את כל הטוב שבעולם.

      מחק
  3. הכרטיס מקסים (רק אני לא יודעת בעזרת מה החתמת בפנים... נקטע לך המשפט הזה) וההחתמה בשכבות משגעת! מאוד אוהבת את התוצאה כולה.

    השבמחק
  4. אה תמוש זה פשוט.
    החתמתי בחותמת גומי בצורת עיגול בצבע דבש ועליה בשחור חותמת של דבורה...

    השבמחק

תגובות