יום ראשון, 26 באפריל 2015

דף חתונה כחול לבן

אמנם עונת החתונות עדיין לא החלה, וצריך להמתין לל"ג עומר,
אבל אני מזדרזת ומעלה כאן דף חתונה, שעיצבתי בעבר לזוג מקסים.




















הדף עונה על אתגר הכחול לבן של SCRAPPY HANDS






























מצאתי שכאשר אני מעצבת אלבומים מוזמנים לקליינטים, רוב הדפים מכילים תמונות רבות.
שכן, הלקוח מן הסתם, מעוניין להכניס המון תמונות לאלבום, אבל מעט דפים.
שכן התמחור הסופי הוא לפי מספר הדפים באלבום.
לכן אני מוצאת שרוב הדפים שאני מעצבת, מרובי תמונות הם.
ואני מתמודדת עם חיפוש ומציאת פתרונות לגוון, לשנות לעצב דפים מרובי תמונות
אך להקפיד שלא יהיו MORE OF THE SAME, ולהשאיר גם מקום לעיטור וקישוט.
בדף זה, שמתאר את החופה, וגודלו 30*30 הכנסתי 4 תמונות מהאירוע.
הנה כמה תמונות זום:

ארבעת התמונות מהחופה.

בחלק התחתון של הדף, הדבקתי רשת לבנה ,והוספתי לבבות ופרחים





















וזום על חיבור סירטי הסטן הלבנים:














לסיום קולאז' של התמונות.





















אשמח לראות את העיצובים שלכם לאתגר כחול לבן שלנו.
להתראות
נעמה
"איגרת שאומרת"




2 תגובות:

  1. העיצוב של הדף מקסים! הפס למטה יפהפה וחצי הקשת גם. אני פחות מתחברת לבחירה בסגול. מוכרחה להגיד שלמרות שיש כמה תמונות אין פה בכלל בכלל עומס! ולגבי תמחור, ממליצה שתסתכלי באתר של אולה - היא מתייחסת בתמחור שלה(יש שם דף של מחירים) גם לכמות התמונות - ובצדק.

    השבמחק
  2. תמוש, תודה , אסתכל באתר שלה, זה רעיון!

    השבמחק

תגובות